ТОВ ІДЕЯ МЕБЛІ, код ЄДРПОУ 44947374, юридична адреса 01001, УКРАЇНА, М. КИЇВ, ПРОСП. БЕРЕСТЕЙСЬКИЙ, Б. 148/1, КВ. 257, в особі директора Тетяни Корчагіної, для продажу товарів через інтернет-магазин, розташований за електронною адресоюskandymebli.com.ua.
-
КОНТАКТНІ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ
-
Оператор Інтернет -магазину: ТОВ «ІДЕЯ МЕБЛІ»,код ЄДРПОУ 44947374, юридична адреса 01001, УКРАЇНА, М. КИЇВ, ПРОСП. БЕРЕСТЕЙСЬКИЙ, Б. 148/1, КВ. 257 (далі – «Продавець» або «ми»)
-
Банківські реквізити:
Найменування: ТОВ ІДЕЯ МЕБЛІ
Код одержувача: 44947374
Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк»
Рахунок одержувача у форматі IBAN: UA883052990000026002030142757
Телефон клієнтської лінії: +38 067 452 74 71
Електронна пошта: eshop@skandymebli.com.ua
-
Скарги та повернення: за адресою нашої компанії:
ТОВ «ІДЕЯ МЕБЛІ», код ЄДРПОУ 44947374, юридична адреса 01001, УКРАЇНА, М. КИЇВ, ПРОСП. БЕРЕСТЕЙСЬКИЙ, Б. 148/1, КВ. 257
-
ТЕРМІН ДІЇ ТА ЗАСТОСОВНІСТЬ ЗАГАЛЬНИХ ПОЛОЖЕНЬ ТА УМОВ
-
Застосовне право. Ці Загальні умови та положення (далі – «ЗПУ») регулюють діяльність Продавця відповідно до Цивільного кодексу України (далі – «Цивільний кодекс»), взаємні права та обов'язки договірних сторін, що виникають у зв'язку або на підставі договору купівлі-продажу (далі – «Договір купівлі-продажу»), укладеного між нами та споживачами або підприємцями (далі – «Клієнт» або «Ви») через наш інтернет-магазин www.idea-nabytek.cz.
-
Міжнародний елемент. У разі наявності міжнародного елементу ми погоджуємося, що правові відносини між нами регулюватимуться законодавством України, зокрема Цивільним кодексом України.
-
Інтернет-магазин.Споживач – це будь-яка фізична особа, яка поза межами своєї підприємницької діяльності або поза межами самостійного виконання своєї професії укладає з нами договір купівлі-продажу або іншим чином діє на законних підставах з продавцем (далі – «споживач»).
-
Хто вважається підприємцем.
Підприємець - це будь-яка фізична або юридична особа (наприклад, підприємство, кооператив, інститут), яка самостійно здійснює прибуткову діяльність за власний рахунок і відповідальність на підставі ліцензії на підприємницьку діяльність або іншим способом з наміром систематично займатися цією діяльністю з метою отримання прибутку (далі - підприємницька діяльність). У рамках своєї підприємницької діяльності ця особа укладає договір купівлі-продажу з продавцем або іншим чином веде законні переговори з продавцем (далі – «підприємець»). Ми дотримуємося принципу, згідно з яким положення цих ЗПУ, що застосовуються до підприємців, застосовуються до клієнта, який надає свій ідентифікаційний номер або номер платника ПДВ.
-
Ознайомлення та затвердження Умов та положень. Надсилаючи замовлення (кнопка Завершити замовлення та оплатити), Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Умовами та загальними умовами, включаючи повідомлення клієнтам перед укладенням договору купівлі-продажу відповідно до цих Загальних умов, і Ви прямо погоджуєтеся з ними в їх дійсній та чинній версії на момент такого підтвердження.
-
КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ ПЕРЕД УКЛАДЕННЯМ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
-
Уповноважені та перевіяючі органи продавця.
Продавець має право продавати товар на підставі торгової ліцензії. Торговельні перевірки здійснюються відповідними контролюючими органами в межах своєї компетенції. Нагляд за захистом персональних даних здійснює Уповноважений Верховної Ради України з прав людини у відповідності ізЗаконом України «Про захист персональних даних» та із положеннями Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв’язку з опрацюванням персональних даних і про вільний рух таких даних.
-
Ілюстративний характер фотографій товару. Усі фотографії та зображення товарів на веб-сайті призначені лише для ілюстрації.
- Товар, ціна, собівартість. Товари, запропоновані нами на сайті, та опис їх основних характеристик доступні для відповідних товарів. Ціни на товари вказані з урахуванням ПДВ та встановлених законом зборів. Сума транспортних витрат і ціна за спеціальний вид упаковки не включені. Ми не стягуємо жодних додаткових витрат за телекомунікаційні засоби (наприклад, якщо Ви телефонуєте нам за нашим номером телефону, Ви сплачуєте лише свій звичайний тариф за телефонний дзвінок).
- Варіанти оплати та доставки.Конкретні умови способів оплати та варіантів доставки більш детально описані під час самого замовлення, а також у розділах 7 та 10 цих ОУЗ. Ми доставимо вам товар через перевізника, з яким працюємо, або ви можете вибрати персональний забір із запропонованих варіантів.
-
Обов'язкова дія замовлення.
Відправляючи замовлення, натискаючи кнопку Завершити замовлення та оплатити в нашому інтернет-магазині, клієнт створює обов'язкове замовлення, яке зобов'язує клієнта оплатити. Клієнт має можливість переглянути та виправити або змінити своє замовлення перед надсиланням замовлення, як більш детально описано в розділі 6 цих Загальних положень та умов.
- Права Замовника, що виникають у зв'язку з неякісним виконанням. Права Клієнта, що випливають з неналежного виконання або гарантії, а також умови їх реалізації описані в Розділі 12 цих Загальних положень та умов або в нашій Процедурі розгляду скарг.
-
КОМУНІКАЦІЯ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ПЕРЕД УКЛАДЕННЯМ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
- Право на відмову від договору купівлі-продажу. Клієнт - споживач має право відмовитися від договору купівлі-продажу без пояснення причин (якщо не вказано інше) протягом 14-денного строку, який починається не пізніше:
- у разі укладення договору купівлі-продажу - з дати отримання товару; або
- у разі укладення договору купівлі-продажу з поставкою декількома частинами, з дати отримання останньої поставки товару; або
- у разі укладення договору купівлі-продажу, предметом якого є регулярні повторні поставки товару, з дня отримання першої поставки товару;
- Споживач має право відмовитися від договору купівлі-продажу ще до закінчення терміну, зазначеного в статтях 4.1.1 - 4.1.3, повідомивши нас про свій намір відмовитися від договору купівлі-продажу, заповнивши та надіславши форму відмови від договору купівлі-продажу (в ідеалі разом із поверненим товаром) або надіславши повідомлення на нашу електронну пошту eshop@skandymebli.com.ua.
- Коли немає можливості відмовитися від договору купівлі-продажу. Клієнт не має права відмовитися від наступних договорів:
- доставка товарів, які були модифіковані або створені за бажанням замовника або для замовника;
- поставка товарів, ціна яких залежить від незалежних від нас коливань фінансових ринків, які можуть відбутися в період відмови від договору купівлі-продажу;
- поставка товарів що швидко псуються і товарів, які були безповоротно змішані з іншими товарами після доставки;
- на доставку товару в герметичній упаковці, яку клієнт вийняв з упаковки і який не може бути повернутий з гігієнічних міркувань, якщо клієнт порушив їх оригінальну упаковку;
- для транспорту, на конкретну дату або протягом певного часу.
- Обов'язок споживача в разі відмови від договору купівлі-продажу. Якщо споживач відмовляється від договору купівлі-продажу, він зобов'язаний повернути нам товари, придбані на підставі договору купівлі-продажу, від яких він відмовився, не пізніше 14 днів з моменту відмови від договору купівлі-продажу. Клієнт зобов'язаний відправити назад або повернути товар укомплектованим, тобто з усіма аксесуарами, що постачаються, усією документацією, чистим, непошкодженим, немитим і, якщо можливо, включаючи оригінальну упаковку, в тому стані та вартості, в якому вони були отримані. Зверніть увагу, що якщо зрізати бирки і бирки, прикріплені до товару, вартість товару може бути знижена.
- Повернення в нашому фізичному магазині (за наявності). Відправити або здати товар можна особисто за адресою одного з наших фізичних магазинів, з переліком якого разом з контактними даними можна ознайомитися за посиланням ІДЕЯ магазину. Якщо ви вирішите скористатися цим способом повернення товару при відмові від договору купівлі-продажу, то витрати на повернення товару ви оплатите самостійно. Якщо Ви споживач, то можлива організація забору товару за попередньою домовленістю з нами.
- Зниження вартості товарів. У разі відмови від договору купівлі-продажу Ви несете відповідальність за зменшення вартості повернутого товару або повернутого товару, що сталося в результаті поводження з товаром у спосіб, відмінний від того, який необхідний для ознайомлення Вас із характером та характеристиками товару. Якщо нам повертаються пошкоджені або некомплектні товари, ми компенсуємо нашу вимогу про відшкодування збитків за рахунок ціни покупки, яку ви вимагаєте відшкодувати. Ми завжди оцінимо конкретний випадок для визначення ступеня пошкодження, амортизації товару та визначення відповідної зменшеної вартості. Про ці кроки ми повідомимо вам на електронну адресу або по телефону.
-
Повернення вартості покупки.
У разі відмови від договору купівлі-продажу протягом періоду відмови ми зобов'язані повернути клієнту всі гроші, включаючи вартість транспортування товару в сумі, яка відповідає найдешевшому виду транспорту, запропонованому нами, на вказаний вами банківський рахунок, не пізніше ніж через 14 днів після відмови від договору купівлі-продажу. Зверніть увагу, що ми маємо право повернути вам гроші лише після того, як отримаємо від вас повернутий товар.
- Скарги. Ми забезпечуємо позасудове врегулювання скарг клієнтів за допомогою електронної пошти eshop@skandymebli.com.ua та номера телефону +38 067 162 67 07.
-
Позасудове вирішення спорів.
Продавець і покупець докладають максимальних зусиль для позасудового вирішення спорів. В разі неможливості такого врегулювання, спір вирішується у содовому порядку і відповідності до діючого законодавства України.
- Рецензія. Продавець дозволяє розміщувати відгуки про товари. Відгуки може бути надіслані клієнтом, який підтвердив, що він дійсно придбав у нас товар. Більш детальну інформацію можна знайти на нашому сайті.
-
ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС КОРИСТУВАЧА ТА ІНШІ ПЕРЕДУМОВИ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- Реєстрація. На підставі реєстрації Покупця за допомогою електронної пошти та вибраного безпечного пароля, зробленого на веб-сайті Магазину, Клієнт може отримати доступ до його інтерфейсу користувача. Користувач підтверджує, що він/вона згоден з цими Загальними умовами та ознайомився з Принципами обробки персональних даних.
-
Функції облікового запису користувача.
Зі свого інтерфейсу користувача (Мій квиток) клієнт може розміщувати замовлення на товари, стежити за історією та деталями своїх замовлень, стежити за статусом виконання замовлення та, якщо застосовно, іншими функціями (далі – Обліковий запис користувача).
- Обов'язок надавати правдиву та коректну інформацію.При реєстрації на сайті та замовленні товару клієнт зобов'язаний правильно та правдиво надати всю інформацію. Клієнт зобов'язаний оновлювати дані, надані в обліковому записі користувача, у разі будь-яких змін. Дані, надані клієнтом в особистому кабінеті користувача та при замовленні товару, вважаються продавцем правильними.
- Безпека облікових записів користувачів. Клієнт зобов'язаний мати доступ до облікового запису користувача, захищений ім'ям користувача та надійним паролем. Клієнт зобов'язаний зберігати конфіденційність щодо інформації, необхідної для доступу до його облікового запису користувача. Клієнт не має права дозволяти третім особам використовувати Обліковий запис користувача.
- Можливість скасувати обліковий запис користувача, коли він не використовується. Ми можемо скасувати обліковий запис користувача, особливо якщо клієнт не використовує свій обліковий запис користувача більше 1 року, або якщо клієнт порушує свої зобов'язання за договором купівлі-продажу зі змінами, внесеними цими Загальними положеннями.
- Технічне обслуговування. Клієнт визнає, що Обліковий запис користувача може бути недоступним у будь-який час, особливо це стосується необхідного технічного обслуговування.
-
ЗАМОВЛЕННЯ ТА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
- Ціни на товари. Ціни на товари залишаються дійсними на той час, поки вони відображаються у веб-інтерфейсі магазину. Це не обмежує наші можливості укладати договір купівлі-продажу на індивідуально узгоджених умовах.
- Складові закупівельної ціни.Разом з ціною покупки клієнт також зобов'язаний оплатити нам будь-які витрати, пов'язані з упаковкою і доставкою товару в узгодженій сумі, а також будь-яку комісію за обраний спосіб оплати. Якщо прямо не вказано інше, закупівельна ціна також включає витрати, пов'язані з доставкою товару. Перед обов'язковим завершенням замовлення клієнт буде повідомлений про остаточну ціну, включаючи витрати на упаковку та доставку.
- Витрати на упаковку та доставку.На нашому сайті також розміщена інформація про витрати, пов'язані з доставкою товару. Сума вартості доставки буде залежати в основному від обраного нами перевізника (через кількість і габарити замовленого товару) і способу транспортування.
-
Процес замовлення.
Для замовлення товару клієнт заповнює форму замовлення в веб-інтерфейсі магазину (додає товар «в кошик», вибирає спосіб оплати закупівельної ціни товару, надає адресу доставки та інші необхідні контактні дані, вибирає необхідний спосіб доставки замовленого товару і отримує інформацію про витрати, пов'язані з доставкою, або обрану упаковку товару). Це обов'язкове для виконання замовлення товарів, обов'язкове до оплати (далі - Замовлення). Надсилаючи замовлення, клієнт підтверджує, що він погодився з цими загальними умовами та ознайомився з нашими Принципи обробки персональних даних.
-
Процес оформлення замовлення.
Перед виконанням замовлення клієнту дозволяється перевірити та змінити дані, які клієнт ввів у замовлення, також щодо здатності клієнта виявляти та виправляти помилки, допущені при введенні даних у замовлення. Замовлення відправляється натисканням на кнопку Завершити замовлення та оплатити і процес замовлення завершено. Інформація, надана в замовленні, вважається продавцем правильною. Якщо в процесі обробки замовлення буде встановлено, що були використані явно неправдиві або неповні дані, ми можемо відмовити в замовленні, про що Ви будете повідомлені по електронній пошті. Клієнт може нести відповідальність за будь-які збитки, спричинені наданням навмисно неправдивої або неправильної інформації.
- Властивості товару.Перед виконанням замовлення клієнт зобов'язаний ознайомитися з характеристиками, типом і рекомендованим способом використання товару. Оформляючи замовлення, клієнт підтверджує, що прочитав і розуміє цю інформацію.
- Додаткове підтвердження замовлення. Залежно від характеру замовлення (кількість товару, сума закупівельної ціни, очікувані транспортні витрати) продавець має право попросити клієнта надати додаткове підтвердження замовлення (наприклад, у письмовій формі або по телефону), а також має право попросити клієнта уточнити правильність вибору розміру упаковки для товару.
-
Момент укладення договору купівлі-продажу та підтвердження замовлення.
Клієнт, який виконає замовлення, отримає від нас автоматичне підтвердження доставки замовлення на адресу електронної пошти клієнта, вказану в замовленні або в будь-якій іншій нашій формі (далі –
адреса електронної пошти клієнта). Договір купівлі-продажу укладається в момент натискання кнопки «Завершити замовлення та оплатити», і клієнт інформується про це через підтвердження отримання замовлення.
- Замовлення по телефону. Також клієнт може оформити замовлення по телефону. Клієнт, який виконає замовлення таким чином, отримає від нас підтвердження створення замовлення, включаючи загальну ціну на товар і витрати, пов'язані з упаковкою та доставкою обраного клієнтом товару на адресу електронної пошти клієнта, вказану в телефонному дзвінку, разом з цими загальними умовами, процедурою розгляду скарг, принципами обробки персональних даних та формою відмови від договору купівлі-продажу. Договір купівлі-продажу укладається в момент доставки підтвердження отримання замовлення на електронну адресу клієнта, вказану в замовленні.
- Обов'язки Продавця та Покупця. Укладаючи договір купівлі-продажу, ми зобов'язуємося передати Вам придбаний товар і дати Вам можливість набути право власності на товар, а Ви зобов'язуєтеся прийняти товар у власність і сплатити нам ціну товару.
- Копія Умов та форми для відмови від договору купівлі-продажу. Клієнт отримує копію укладеного договору купівлі-продажу на адресу електронної пошти Замовника зі змінами, внесеними чинними ЗПУ. Клієнт також отримає форму відмови від договору купівлі-продажу.
- Засоби зв'язку на відстані.Замовник дає згоду на використання засобів дистанційного зв'язку при укладанні договору купівлі-продажу. Витрати, понесені замовником при використанні засобів дистанційного зв'язку у зв'язку з укладенням договору купівлі-продажу (витрати на підключення до мережі Інтернет, витрати на телефонні дзвінки), несе сам замовник, і ці витрати не відрізняються від базового тарифу.
-
ЦІНА ТОВАРУ І СПОСІБ ОПЛАТИ
- Ціна. Всі ціни на товари вказані в українських гривнях і включають ПДВ.
- Спосіб оплати. Ви можете сплатити нам ціну товару та будь-які витрати, пов'язані з доставкою товару за договором купівлі-продажу:
- банківським переказом,
- платіжна онлайн-картка,
- готівкою або банківською карткою,
- накладений платіж у обраних перевізників,
- Спосіб оплати товару клієнт обирає під час оформлення замовлення.
- Облік продажів. Наш обов'язок видавати клієнту квитанцію та реєструвати отримані продажі у податкового адміністратора онлайн.
- Передоплата вартості товару. Ми можемо вимагати від клієнта завдаток або інший аналогічний платіж. Зазвичай ми вимагаємо депозит для покупок на суму понад 7000 грн.
- Знижки на ціну товарів. Будь-які знижки від ціни товарів, що надаються нами клієнтам, не сумуються.
- Нереальна ціна товару. У разі показу нереальної ціни, наприклад, у розмірі 0 гривень (словами: нуль гривень) або відображення дуже неринкової ціни, де неринковою вважається ціна, яка нижча за нашу закупівельну ціну, ми залишаємо за собою право видалити цей товар із замовлення. Клієнт буде проінформований про цей факт на електронну адресу клієнта.
- Бланк рахунку-фактури. Ми погоджуємося, що рахунки-фактури будуть надіслані в електронному вигляді на адресу електронної пошти клієнта, вказану в замовленні.
-
ПОВЕРНЕННЯ ЕЛЕКТРОПРИЛАДІВ
- Повернення. Відповідно до діючого законодоавства, щодо продуктів, термін служби яких закінчився, ми забезпечуємо безкоштовне прийняття придбаних вами товарів, які є електрообладнанням. Повернення можна здійснити, здавши вживане електричне та електронне обладнання в наших магазинах, з переліком яких разом із контактними даними можна ознайомитись за посиланням ІДЕЯ магазину. Будь ласка, зв'яжіться з нами заздалегідь, перш ніж здавати вживане електрообладнання.
-
ЕЗЕРВУВАННЯ ПРАВА
- Повна оплата вартості покупки.Ми залишаємо за собою право власності на товар до повної оплати покупної ціни згідно з відповідним договором купівлі-продажу.
- Бронювання клієнтам - підприємцям. Для клієнтів підприємців ми залишаємо за собою право власності на товар до тих пір, поки не буде сплачена вся дебіторська заборгованість, яку ми маємо до вас. Клієнт зобов'язаний поводитися з товаром з належною обережністю і застрахувати його в достатній мірі за свій рахунок на випадок пошкодження вартості нового товару.
-
ДОСТАВКА ТОВАРУ, ШКОДА, ЗАПОДІЯНА ПРОДАВЦЮ, І БУДЬ-ЯКА ШКОДА, ЗАПОДІЯНА ПІД ЧАС ТРАНСПОРТУВАННЯ ТОВАРУ
- Транспорт, при отриманні товару особисто. Товар відправляється замовнику через перевізника, з яким ми співпрацюємо, з урахуванням змісту його замовлення (кількість, габарити і т.д.). Клієнт може забрати замовлений товар особисто в будь-якому з наших відділень.
-
Терміни доставки.
Якщо товар заявлений як такий, що є на складі, то ми зобов'язуємося доставити товар не пізніше 7 робочих днів після відправлення замовлення. Іноді може статися так, що товар з позначкою «в наявності» розкуповується за короткий проміжок часу. Якщо виникне ситуація, що товар вичерпаний і ми не в змозі доставити замовлений Вами товар в зазначені терміни, то ми зв'яжемося з Вами для узгодження подальших кроків. Незважаючи на заявлені терміни доставки, ми завжди намагаємося підготувати і доставити замовлення замовнику в найкоротші терміни.
- Отримання товару.У разі, якщо вид транспорту узгоджується на підставі спеціального запиту замовника, замовник несе ризик і можливі додаткові витрати, пов'язані з цим видом транспорту.
- Вартість спеціального виду транспортування.
- Повторна доставка і пов'язані з нею витрати.У разі, якщо необхідно доставити товар повторно або іншим способом, ніж зазначено в замовленні, з ініціативи або причин клієнта, клієнт зобов'язаний оплатити витрати, пов'язані з повторною доставкою товару, або витрати, пов'язані з іншим способом доставки.
-
Збитки, які можуть бути понесені продавцем через неотримання товару.
Якщо клієнт не приймає товар під час його доставки перевізником, товар згодом повертається Продавцю, і в той же час клієнт-споживач не відмовляється від договору купівлі-продажу протягом 14 днів з моменту марної доставки товару, продавець має право вимагати від клієнта витрати, що стягуються перевізником за доставку товару назад продавцю. Ця вартість є збитком для продавця, який був спричинений порушенням юридичних зобов'язань клієнта в розумінні статей Цивільного кодексу. При цьому продавець має право стягувати плату за зберігання товару в розмірі 20 грн (прописом: двадцять гривень) за кожен день зберігання, при цьому ці витрати можуть досягати максимум 1000 грн (прописом: одна тисяча гривень) або суми ціни покупки, якщо вона нижча за 1000 грн, і продавець також має право відмовитися від договору купівлі-продажу.
- Неприйняття товару підприємцем.Якщо клієнт-підприємець не приймає товар при його доставці перевізником, товар згодом повертається нам як продавцю, ми маємо право вимагати від клієнта-підприємця витрати, що стягуються перевізником за доставку товару назад на нашу адресу. Ця вартість є збитком для продавця, який виник внаслідок порушення юридичних зобов'язань клієнта підприємця в розумінні відповідних статей Цивільного кодексу. При цьому продавець має право стягувати плату за зберігання товару в розмірі 20 грн (прописом: двадцять гривень) за кожен день зберігання, при цьому ці витрати можуть досягати максимум 1000 грн (прописом: одна тисяча гривень) або суми ціни покупки, якщо вона нижча за 1000 грн, і продавець також має право відмовитися від договору купівлі-продажу.
- Можливість взаємозаліку претензій.Відповідно до Цивільного кодексу, ми маємо право в односторонньому порядку компенсувати вимогу про відшкодування витрат на зберігання товару та вимогу про відшкодування шкоди, спричиненої порушенням юридичних зобов'язань клієнта за цією частиною Загальних положень та умов проти вимоги клієнта про відшкодування вартості покупки.
- Зобов'язання Замовника при отриманні товару.Клієнт зобов'язаний перевірити товар при отриманні та переконатися в його властивостях (зокрема, чи правильно клієнт отримав товар, чи має товар узгоджену якість, чи містить товар у своїй упаковці все, що має міститися згідно з інструкцією). У разі видимого пошкодження вантажу перевізником, замовник зобов'язаний взагалі не приймати таку партію вантажу від перевізника. Ми не несемо відповідальності за будь-які збитки, заподіяні перевізником або несвоєчасною доставкою вантажу, незалежно від причини затримки.
- Права, що випливають з дефектів. Права клієнтів у разі реалізації права, що випливає з дефектів, регулюються нашою Процедурою розгляду скарг та відповідними правовими нормами законодавства Ураїни, зокрема Цивільним кодексом.
-
ВІДМОВА ВІД ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
- Споживач має право відмовитися від договору купівлі-продажу протягом 14 днів з моменту отримання товару.Право Споживача відмовитися від Договору купівлі-продажу регулюється Розділом 4 цих Загальних положень та умов.
-
Право на відмову мають лише споживачі.
Клієнти-підприємці мають право відмовитися від договору купівлі-продажу, що дозволено відповідними правовими нормами. Підприємець-замовник не має права відмовитися від договору купівлі-продажу без пояснення причин протягом 14 днів з моменту поставки товару, це право належить тільки споживачеві. За умови, що клієнт-підприємець повертає нам товар і якщо це не є реалізацією права на дефекти відповідно до Цивільного кодексу, ми маємо право стягнути витрати на зберігання цих товарів відповідно до пунктів 10.6 та 10.7 цих ОУ, і в той же час ми будемо вимагати від клієнта-підприємця забрати ці товари назад.
- Процедура, коли запаси закінчуються.Ми маємо право відмовитися від договору купівлі-продажу у зв'язку з відсутністю товару на складі або у зв'язку з відсутністю замовленого товару. Крім того, ми можемо відмовитися від договору купівлі-продажу, особливо якщо клієнт не сплатив покупну ціну належним чином і вчасно або відмовився прийняти товар.
- Подарунок.Якщо подарунок надається покупцеві разом з товаром, договір дарування між нами та замовником укладається з умовою розірвання, що якщо клієнт або ми відмовляємося від договору купівлі-продажу, договір дарування щодо такого дарування втрачає чинність і клієнт зобов'язаний повернути нам подарунок разом з товаром.
-
ПРАВА, ЩО ВИНИКАЮТЬ У ЗВ'ЯЗКУ З НЕЯКІСНИМ ВИКОНАННЯМ
- Посилання на Цивільний кодекс. Права та обов'язки договірних сторін щодо прав, що випливають із неналежного виконання, регулюються відповідними загальнообов'язковими правовими нормами Цивільного кодексу.
- Посилання на Політику повернення. Інші права та обов'язки сторін, пов'язані з нашою відповідальністю за дефектний товар, регулюються в нашій Процедурі розгляду скарг.
-
ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ Принципи обробки персональних даних. Захист персональних даних наших клієнтів дуже важливий для нас. Правила поводження з персональними даними та правила надсилання комерційних повідомлень викладені в нашій Політиці обробки персональних даних.
- Комерційні комунікації. Ми надсилаємо комерційні повідомлення клієнтам з пропозицією супутніх товарів або послуг на електронну адресу замовника (комерційна комунікація для клієнтів). Адреса електронної пошти є персональними даними та обробляється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» з метою надсилання комерційних повідомлень на підставі нашого законного інтересу для просування наших подібних продуктів та послуг. Клієнт може в будь-який час відмовитися від комерційної розсилки.
- Файли cookie.Ми використовуємо так звані файли cookie, які можуть зберігатися на кінцевому пристрої (або на підставі згоди, або для захисту наших законних інтересів). Клієнт може встановити свої уподобання безпосередньо на нашому веб-сайті, де він може знайти більше інформації про використання файлів cookie.
-
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ, ВКЛЮЧАЮЧИ ЗАСТОСОВНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТА ЮРИСДИКЦІЮ
- Зобов'язання поважати права споживачів. У разі ненавмисного конфлікту між положеннями цих ЗПУ та законодавчими нормами захисту прав споживачів ці положення мають переважну силу, і Продавець зобов'язується дотримуватися їх відповідним чином.
- Недійсне або неефективне положення ЗПУ. Якщо будь-яке положення ЗПУ є недійсним або недійсним, або стає недійсним, недійсне положення замінюється положенням, зміст якого максимально наближений до недійсного. Недійсність або неефективність одного положення не впливає на чинність інших положень.
- Виключення Віденської конвенції.Договірні Сторони прямо виключають застосування Конвенції Організації Об'єднаних Націй про договори міжнародної купівлі-продажу товарів (або Віденської конвенції) відповідно до статті 6 цієї Конвенції.
- Спори та юрисдикція. Договірні Сторони також погоджуються, що суди України, визначені на місцевому рівні відповідно до нашої юридичної адреси, завжди матимуть територіальну юрисдикцію для вирішення будь-яких спорів, що виникають за договором купівлі-продажу, в якому присутній міжнародний елемент. Все направлено на збереження прав клієнтів, передбачених спеціальними правовими нормами. Договірна мова - українська.
- Архівування договору купівлі-продажу.Договір купівлі-продажу зі змінами, внесеними ЗПУ, зберігається нами в електронному вигляді та недоступний третім особам.
- Бланк для відмови від договору купівлі-продажу. Невід'ємною частиною цих ЗПУ є типова форма відмови від договору купівлі-продажу.
- Якщо ми домовимося про інші умови укладення договору купівлі-продажу. Положення ЗПУ є невід'ємною частиною договору купівлі-продажу. Положення, що відрізняються від ЗПУ, можуть бути узгоджені в договорі купівлі-продажу. Положення, що відрізняються в договорі купівлі-продажу, мають пріоритет над положеннями ОУЗ.
- Необхідність акцепту ЗПУ для укладення договору купівлі-продажу. Прийняття цих Умов є добровільним.
- Термін дії ЗПУ.Ці Умови набувають чинності з 23 жовтня 2023 року та скасовують дію попередніх Правил та умов.