Політика повернення товару

Ця Політика розгляду скарг регулює метод та умови пред'явлення претензій щодо дефектів товарів, придбаних через Інтернет-магазин iDEA від нашої компанії ТОВ «ІДЕЯ МЕБЛІ», код ЄДРПОУ 44947374, юридична адреса 01001, УКРАЇНА, М. КИЇВ, ПРОСП. БЕРЕСТЕЙСЬКИЙ, Б. 148/1, КВ. 257, в особі директора Тетяни Корчагіної, для продажу товарів через інтернет-магазин, розташований за електронною адресою www.skandymebli.com.ua

За які дефекти ми відповідаємо?

Як продавець, ми несемо відповідальність за те, що товар при отриманні немає дефектів. Це означає, що При отриманні товару, зокрема:

  • У нього є якості, які були між нами узгоджені, які ми описуємо, або які ви можете очікувати з урахуванням характеру товару і на основі реклами;
  • Знаходиться у відповідній кількості, міра або вага;
  • Відповідає вимогам Законодавства;
  • Товар придатний для свого призначення, яке ми декларуємо або для чого зазвичай використовується придбаний товар;

Відповідає якості, продукція яка була між нами обговорена, або якість, про яку ми домовилися для даного типу товару, передбачена чинним законодавством; і не має юридичних дефектів, тобто товар не належить третім особам, супроводжується документами і паперами необхідними для правильного використання товару. Ми також несемо відповідальність перед споживачами за те, що ці дефекти не виникнуть протягом гарантійного терміну. Якщо ви не споживач, на вас не поширюється встановлений законом гарантійний термін. Гарантія поширюється тільки на споживачів. Після закінчення встановленого законом гарантійного терміну Ми не надаємо жодних гарантій якості для споживачів.

Якщо ви підприємець, то права повернення ґрунтуються тільки на дефекті, який був у товарові на момент передачі, навіть якщо це стане очевидним лише пізніше. У разі виникнення дефекту в залежності від порушення будь-якого з наших зобов'язань, ви маєте право на захист від неякісного виконання навіть у такому випадку.

Не можна вважати дефектом товару Різницю відтінків кольорів в реальності і на електронному носієві. Якщо товар не відповідає вашому очікуванню коли Ви є споживачем, Ви маєте право відмовитися від договору протягом 14 днів з моменту отримання товару згідно зі статтею 5 Загальних положень та умов.

Якщо Ви споживач і брак товару набирає чинності протягом шести місяців з моменту отримання, вважається, що що товар був бракований при отриманні.

Який гарантійний термін?

Для невикористаних товарів народного споживання гарантійний термін становить Двадцять Чотири місяці з моменту отримання товару, Якщо його немає у веб-інтерфейсі, у документах, що додаються, то гарантійний термін вказується в оголошенні. При купівлі вживаних товарів - гарантійний термін становить Дванадцять місяців з моменту отримання товару.

Будь ласка, зверніть увагу, що У разі, якщо Ваш товар обмінюється або ремонтується, Нові товари, або замінені деталі та запасні частини Нового гарантійного терміну немають. Однак гарантійний термін у такому випадку не змінюється. Термін гарантії продовжується на строк, протягом якого ви не могли через дефект користуватися товаром, тобто зокрема, протягом періоду, протягом якого товар знаходиться в ремонті.

Які права виникають у зв'язку з неякісним виконанням обовʼязків?

Ваші права, що випливають із неналежного виконання регулюється Цивільним кодексом, України:

  • У тому випадку, якщо дефекти товару існували або, як передбачається, існували на момент отримання товарів, ви маєте право на заповнення Акту Повернення.

Якщо дефект товару є істотним порушенням договору, Ви маєте права, що випливають із неналежного виконання:

  • Усунення дефекту шляхом доставки нового товару без дефектів або доставки відсутнього товару;
  • усунення дефекту шляхом його ремонту;
  • Отримати розумну знижку від вартості покупки; або
  • Відмовитись від Договору.

У разі істотного порушення Після повідомлення про дефект або без невиправданої затримки повідомлення після того як ви помітили дефект це озгачає неналежне виконання умов договору. Будь ласка, зверніть увагу, що якщо ви цього не зробите, ви матимете право на тільки ті права, які були б вашими в разі незначного порушення контракту. Вибір можна змінити лише після узгодження із нами.

Якщо протягом розумного строку Ми не замінемо дефектний товар, ви можете запросити замість усунення дефекту розумну знижку від вартості покупки, або його повернення. Якщо дефект товару є несуттєвим, Ви можете вимагати:

  • усунення дефекту; або
  • розумну знижку від вартості покупки.

У разі виявлення дефекту товару Якщо ми вчасно не усунемо дефект або відмовимо в усуненні дефекту, ви можете запросити знижку на вартість покупки, або ви можете відмінити договір. Вибір може бути змінений тільки за домовленістю з нами. Будь ласка, зверніть увагу, що до тих пір, поки Ви не користуєтеся своїм правом на знижку на купівельну ціну, або Ви не відмовляєтеся від договору, ми маємо право надати Вам відсутні документи для виправлення юридичного дефекту (зокрема, для доставки відсутнього документу).

Обмін товару або вихід з Договору не можна запросити, якщо ви не можете Повернути товар в тому ж стані, в якому ви його отримали. Це не так У тому випадку, якщо:

  • Відбулася зміна статусу в результаті перевірки для з'ясування дефектів в товарі;
  • Ви використовували товар до того, як дефект був виявлений;
  • Ви не забезпечили можливість повернення товару в незмінному стані дії або бездіяльність; або
  • ви продали товар до того, як був виявлений дефект, ви ним користувалися, або переробили річ; Якби це було тільки Частково ви повертаєте нам те, що ще можете віддати і оплачуєте нам компенсацію в сумі вартості товару.

Тільки якщо ви є споживачем:

Якщо брак товару виявляється протягом гарантійного терміну - двадцять чотири місяці з моменту отримання товару (у випадку вживаних товарів - дванадцять місяців з моменту отримання товару), ви маєте наступні права по дефектовці товару:

Ви маєте право на обмін товару У тому випадку, якщо:

  • Товар буде втрачено протягом гарантійного терміну будь-яка з характеристик, зазначених у статті 1 Процедур розгляду скарг і це не пов'язано з характером дефекту або невідповідністю товару; - Дефект непоправний;
  • Ви не можете використовувати товар належним чином у звʼязку із виявленням нових дефектів після ремонту;
  • Або існує велика критична кількість Дефектів.

Ви не можете вимагати обміну товару, якщо Заміна товару є непропорційною характеру виявленого дефекту. У такому випадку ви маєте право на безкоштовне усунення дефекту. Ви не маєте права обміняти товар навіть у тих випадках, коли дефектною є лише частина (складова) товару.

Неможливо вимагати заміни товару на вживаний або той товар, що продається за нижчою ціною. Замість цього ви можете запросити розумну знижку.
Ви маєте право на заміну дефектної частини товару У тому випадку, якщо:

  • Дефектним є лише компонент(и) Товару;
  • дефект непоправний;
  • Ви не можете використовувати товар належним чином у звʼязку із постійною появою нових дефектів після ремонту;
  • або існує велика критична кількість дефектів.

Ви маєте право на розумну знижку від вартості покупки У тому випадку, якщо

  • Ви не вибираєте право на відмову від контракту, заміну дефектного товару або частини товару, або ремонт товарів;
  • Ми не в змозі виготовити товар або будь-яку його частину замінити або відремонтувати (наприклад, товар більше не виробляється);
  • або Річ має ваду, і по цій причині це є товар, що продається за нижчою ціною або річ Буда у використанні.

Ви маєте право на відмову У тому випадку, якщо

  • Дефект непоправний;
  • Ви не можете використовувати товар належним чином у звʼязку із постійною появою нових дефектів після ремонту;
  • Існує велика кількість Дефектів;
  • Ми не можемо обміняти товар, або здійснити ремонт (наприклад, річ більше не виробляється); або

Заміна бракованого товару неможлива.

Коли ви не можете отримати право заміни у звʼязку із неправильною подачею заявки?

Права на належне виконання для вас не застосовується, якщо:

  • Ви знаєте про дефект ще до того, як отримали товар;
  • ви самі спричинили дефект; або

Закінчення гарантійного терміну.

Гарантійні зобов'язання та претензії щодо відповідальності Крім того, дефекти не поширюються на:

  • Знос товарів, викликаний їх нормальним використанням (при зносі, спричиненому використанням розглядається також зменшення ємності батарей і акумуляторів); - дефекти використовуваного предмета, що відповідають ступеню використання або зносу, який мав товар в той час, коли ви його отримали;

Речі, що продаються зі зниєкою – тільки по відношенню до дефекту, на який була узгоджена нижча ціна; або якщо це випливає з характеру справи.

Як подати скаргу?

Скарга до нас повинна бути подана без невиправданої затримки з моменту виявлення дефекту. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» ми приймаємо скарги: в будь-якому з наших офісів, де можливий прийом рекламації щодо асортименту реалізованого товару;

  • в головному офісі нашої компанії;
  • за місцем провадження господарської діяльності;

Для максимально швидкого задоволення Скарги ми рекомендуємо звернутися до нас негайно після виявлення дефекту.
Рекомендований порядок пред'явлення претензії:
Для швидшої обробки ви можете заздалегідь повідомити про претензію по телефону, електронній пошті або у письмовій формі;
При цьому доцільно проінформувати нас про те в який спосіб ви б хотіли врегулювати справу. Тобто чи Ви зацікавлені в ремонті речі, заміні товару або його частини, відміни договору, отриманні знижки на купівельну ціну або інші права відповідно до цього Порядку розгляду скарг та Цивільного кодексу України;
У випадку повернення товару, ви мусите доставити нам заявлений товар (крім накладеного платежу, який ми не приймаємо), при цьому рекомендуємо упакувати товар у відповідну упаковку, для запобігання його пошкодженню або руйнуванню;

Для полегшення процедури бажано додати чек на покупку товару або податкову квитанцію - рахунок-фактура, якщо такий є, або інший документ, що підтверджує покупку товару разом з описом дефекту та пропозицією щодо вирішення. Невідповідність будь-якій з перерахованих вище умов або неподання будь-чого з вищезазначеного не перешкоджає позитивному врегулюванню скарги відповідно до правових умов.

Моментом подання скарги є момент, коли ми були повідомлені про виникнення дефекту і право на відповідальність за дефекти проданого товару.
Ми приймаємо рішення щодо предʼявленої скарги негайно, у складних випадках – протягом трьох робочих днів. Скарги з вимогою дефекту буде виконано без невиправданого зволікання, не пізніше 30 днів з дня подання скарги, якщо Ми не домовимось про більш тривалий термін.
У разі подання скарги ми надішлемо вам письмове підтвердження того, в який спосіб буде врегульовано проблему; і далі (після врегулювання скарги) ми видамо Вам підтвердження дати та способу врегулювання скарги, включаючи підтвердження ремонту та час проведення, його тривалості, або письмове обґрунтування відмови.
Відповідно до Цивільного Кодексу України Ви маєте право на відшкодування обґрунтовано понесених витрат при пред'явленні рекламації на товар. Зверніть увагу що ви повинні скористатися своїм правом на відшкодування цих витрат на протязі одного місяця після закінчення строку, протягом якого дефект підлягає оскарженню.